Tuesday 18 October 2011

Bersediakah Aku??

Entri ini bersifat JIWANG juga so sesiapa yang tidak suka sila ABAIKAN penulisan ini.. time kasih.. teehee..

bila sebut bab KAWEN aku sentiasa tersipu2 malu mcm esok jek rase nak kawen..phuuiihh! bila org tanye jek, excited woo jawab INSYAALLAH kalau ada jodoh tahun 2012..ceewahhh,mcm byk sgt duit kau tuhh jaja oii..padahal si ayoi chill2,cool2 jek takde nak beriya sgt..booo pada diri sendiri! selalu kene sound dgn ayoi "eyhh,ko habiskan blaja dulu jgn nak cite2 kat org pasal kawen2 nih!" okay fineeeee! huuhhhh!

tp sebenar er BERSEDIAKAH AKU??? weyyy,kawen bukan bley buat main! setakat ko cantik2 depan ayoi skarang nih igt bley wat ayoi cair sentiasa? boleyy blah oke! adoyaiii..pening gak fikir! sbb nye aku nih byk gileeee kekurangan.. kalo nak taip satu2 bley menitisss org bace! betapa looser nyee saya ini.. damn!

ari tu lepak dengan family ayoi,,mak ayoi bley plak bukak cite pasal basuh baju kurung pakai tangan.. jgn pakai mesin,aku yg tau diri ini bersalah cuma menunduk,tertunduk dan mengangguk.. hahaha.. aku basuh baju kurung selama nih pakai mesin kot! patut baju aku tak tahan lama, tercarik sana sini..eeeerrrrr.. sudah lah buka aib sendiri..malu pulak.. tp the best part is si ayoi selengerr tuu bley plak ckp kat mak dia "alaaa mak si jaja tuh memang pakai mesin punn! byk kali dah cakap tp dia PEMALASS!"..weyyyy ayoiii! kau dah kantoikan aku laaa..maluu siot!! aduhhh,nnt dah kawen aku berubah laaaa! (ayat yg sentiasa digunakan) booo lagik!

second thing yang aku rase kalau gegirl bace blog aku nih mesti macam nak shoot jek kepala jaja nih or rase heyy pompuan baik ko jadi boboy jer laa weyh! hahaha.. serrammm makk nak cite!

aku tak reti MASAK..ermm..MASAK tau! alaaa,looser lagi sekali..

tp from now on aku dah improve sket laa..dulu sanggup tak makan kot dr masak or beli kat kedai! perghhh! hampasss gile! sbb aku MALASSS gila nak berjalan..melepeettt je dlm bilik..hiihii.. alaways jek suh ayoi yang belikan laa,ajak g makan laa..sumpah ayoi sgt cool! sabar jek dgn kerenah aku dulu2..lama kott aku takes time nak berubah..ade laa dlm 5tahun! perghhh,,kalau jantan lain confirm dah chow dari idup aku.. uuuuuu..kalau mcm tuh,akulaahh looser terhebat dol! heeee..so tell me cmne nak kawen weyhh?? masak pun x reti! anak aku nak makan ape nnt? xkan nak netek jek smpi besar? gila x best! alaaaa,tp mak nak kawenn! so skang nih aku kene lebih berusaha utk lagi pandaaiiii memasak! u go girl!!

the last thing..eyh,dah last?xde laa looser mana pun ko nih! hewhew..tp mmg byk lagi kelemahan aku..ehh kau,kalau bgtau semua mana aku nak sorok muka aku nihh..ape daaa..paling buat aku rase aku nih ntah ape2 bila aku suka2 jek sexy even sang kekasih dah byk kali tegur tp aku pedulik hape kann..wa suka org tgk wa..lu apahal?kan?kan? masa dulu2 rase bangga gila jek bila org tgk aku sexy2..perghh lurah dendam jangan cakap ah..habuan jantan2 gersang! looser gilosss! tp sampai satu masa yang buat aku terbukak mata dan minda bila ayoi cakap "jaja,awk tau x awk pakai mcm nih mmg laa org gila seks tak kacau awk sbb saya sentiasa ada kat sebelah nih tp kat mana dia nak lampiaskan nafsu dia?'' btol ke ayat 'lampias tu" hantamm sajoo..aku tanye balik.."kat mana?" then jawapan dia buatkan hati aku robek,calar,guris..pheww.. "sbb tu ade KES ROGOL budak2".. fuuhhh,sumpah btol! dari hari tu aku tanam azam utk berubah tp bukan bertudung..tak ready lagi tp alhamdulillah part 4 diploma aku bertudung sehingga kini..harapnya biarlah sehingga nafas terakhir!

ape kene mengena ngn entry aku? mestilaa ade kenanyee.. tak kan laa dah kawen nak pakai sexy smpi jadik ikutan anak2 plak..itu baru btol2 loser! eyh,aku x harm sape2..cuma aku tegakkan ISLAM! sape2 yang terasa padan lah muka! ikut ISLAM nescaya hidup bahagia.. fikirlah sket xkan ko nak pakai skirt depan anak2,pastu nak anak jadik mcm kau? lepas nih zaman 2020 tau..aku pun xtau ah dunia mcm mana.. kot2 budak kecik pun dah pandai nak senggama! apahal ayat aku malam nih mcm nak kene pelempang jek? tp this is reality bro.. bukak laa mata korang sume..nak kawen bley tp mestilah bersedia mental,fizikal etc..

tp...BERSEDIAKAH AKU?? huuuu.. masih mencari KESEMPURNAAN itu! wish me luck!!

No comments:

Post a Comment